Saeco HD8753/96 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8753/96 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

martinitoren 07-07-2014

het is een goed apparaat meneer philips krijgt een 10 van mij
en hij krijgt de groeten uit groningen

martinitoren 14-03-2014
Geschreven voor: Saeco HD8753/96 zwart

goede machine fijn bakje koffie kan iets warmer spoelt wel vaak bij het aan en uit zetten een plus punt voor nederland voor deze machine

martinitoren 24-11-2013
Geschreven voor: Saeco HD8753/96 zwart

net gekocht de hd8753 goed warm en een lekker bakje koffie doe je best philips siresta geen jaar oud weg met dat ding

3ske 16-01-2014

Review is voor mij niet duidelijk. Mogelijk mis ik een stuk tekst. Ik ben nl op pad voor een expresso cappu apparaat, dus lees ik alle reviews. Kunt u aangeven wat de bevindingen zijn mbt saeco hd8753. Alvast bedankt!

ricardo76 08-10-2013
Geschreven voor: Saeco HD8753/96 zwart

Zeer mooi apparaat,mooie design en makkelijk in gebruik.
en heerlijke echte verse koffie vooral de cappuccino.

riddera 05-04-2013
Geschreven voor: Saeco HD8753/96 zwart

Genieten van een vers kopje koffie.

Mooi en goed te bedienen apparaat. Door het keramische binnenwerk maakt het apparaat minder lawaai bij het malen van de bonen.
Wat tegenvalt is de melkschuim. Bij ons vorige apparaat hadden we een stoompijpje en dat gaf meer schuim. Mooi is het dat je op een eenvoudige wijze de sterkte kan instellen van de koffie.

TheoA1 27-03-2013
Geschreven voor: Saeco HD8753/96 zwart

Op 08-02-2013 heb ik de Philips Saeco Intelia HD8753 gekocht en ben hier erg te vrede mee! Hiervoor had ik een Bosch maar helaas ging deze machine na drie jaar stuk en was dus aan vervanging toe.
Ik ben toen een kijkje gaan nemen bij Koffie Discounter in Naarden omdat deze een zeer uitgebreide keuzes heeft staan aan grote merken koffie machines.

Tja, en welke moet je dan kiezen…
Gelukkig werd ik daarbij goed geholpen door de verkoper Barry.
Deze verkoper heeft verstand van zaken doen, hij neemt rustig de tijd voor zijn klant door eerst te luisteren naar de wensen van de klant en komt daarna met een voorstel.

Hij heeft mij diverse merken koffiemachines laten zien en al vrij snel kwamen wij uit bij een Philips.
Ik heb toen de keuze gemaakt voor de Saeco Intelia HD8753 en ben daar Barry erg dankbaar voor. Wat is dit een mooi product echt een aanwinst op het aanrecht.

Deze machine heeft voor mij persoonlijk alles in huis wat ik wenste.
Elke boon in deze machine krijgt zoveel aandacht dat je bij elke nieuw kop koffie geattendeerd word hoe lekker koffie kan zijn. De aroma die vrijkomt is één woord geweldig.

Espresso, geweldig.
Cappuccino, geweldig en het gebruik van de melkkan is de mooie uitvinding.
Het reinigingen en het onderhoud zijn simpel.
De NL gebruikshandleiding is zeer duidelijk.
Mooi ontwerp.

Ik zou deze machine aan iedereen willen aanraden

R.J. 29-12-2012
Geschreven voor: Saeco HD8753/96 zwart

Na zorgvuldig vergelijken zijn we op deze machine uitgekomen. De uitstraling vinden wij persoonlijk heel mooi en alles voelt degelijk en solide aan. Na aanschaf ook gelijk goede bonen aangeschaft (dit is essentieel voor de smaak van de koffie!). In het begin is het even afstellen en het heeft een paar dagen geduurd voordat wij voor ons de juiste afstelling gevonden hadden. Nu genieten we elke dag weer van deze machine! De machine is makkelijk te onderhouden. Wat wij ook als voordeel ervaren is dat het waterreservoir aan de voorzijde zit. De machine staat bij ons op het keukenblad waar kastjes boven hangen. Bij veel machines zie je dat het water aan de bovenzijde erin moet. Dit zou bij ons al heel moeilijk gaan, vandaar dat dit systeem ideaal is. Ook het geluid bij het maken van de koffie vinden wij erg meevallen. Er wordt wel eens vergeleken met Senseo, maar dat is een appel met een peer vergelijken. Bij deze machine worden de bonen vers gemalen, bij een Senseo niet. Het is dus logisch dat hij wat meer lawaai maakt.
Wij hebben dus absoluut geen spijt dat we deze machine hebben aangeschaft en kunnen het iedereen aanbevelen! Hij schijnt ook te voldoen aan een italiaans keurmerk wat betreft smaak, maar smaak is in onze ogen persoonlijk.